1393-09-23 14:59
1424
1
7230
جانشین سپاه نینوای استان گلستان:

مجمع بسیج دانش‌آموزی مکانی برای رصد آسیب هاست

جانشین سپاه نینوای استان گلستان گفت : مجمع بسیج دانش‌آموزی مکانی برای رصد آسیب ها و چالش هاست که می تواند نقش بسیج دانش آموزی را در عرصه ماموریت های آن در آموزش و پرورش و خانواده تبیین کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، کریمی اول ضمن تسلیت ایام اربعین در جمع دانش آموزان عضو شورای همفکری بسیج دانش آموزی استان گلستان اظهار داشت : اربعین مرکز ثقل عزت و قدرت تشیع در تاریخ اسلام است.

وی افزود : کربلا قلب تپنده ی اسلام است که در این روزها کاروان های اربعین حسینی از سراسر جهان راهی کربلا شده اند.

وی با بیان اینکه عشق حسین است که میلیون ها انسان را از سراسر دنیا با پای پیاده به این مرکز عشق و دلدادگی می برد، یاد آورشد: در هیچ جای جهان و آیین و مسلکی عاشقان اینگونه سر از پا نمی شناسند و تمام خطرات را به جان نمی خرند وپای در مسیر آرمان حرکت نمی کنند.

کریمی اول اذعان داشت : عشق به امام حسین (ع) مختص شیعه نیست و اهل سنت و ادیان دیگر و همه ی دوستداران عدالت و وحدانیت حسین را مرکز عشق و دلدادگی می دانند که با این عزت وشوکت و این رزمایش بزرگ اسلام را در برابر کفر شرکت می کنند.

وی بیان داشت :در این روزها امریکا و صهیونیست و افرادی کمربه خشکاندن ریشه ی اسلام بسته اند چشم به قدرت اسلام دوخته اند.

شورای همفکری آینده سازان مکانی برای رصد آسیب ها و چالش هاست

حسین کریمی اول درخصوص شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی افزود : این شورا مکانی برای رصد آسیب ها و چالش هاست که می تواند نقش بسیج دانش آموزی را در عرصه ماموریت های آن در آموزش و پرورش و خانواده تبیین کنند.

وی با بیان اینکه بهترین راهکارها با فکرو هم اندیشی میسر می شود افزود : مشورت کردن و نظرخواهی با ایده های برتر، خلاقانه و ابتکارات و نوآورانه همراه است.

این مقام مسئول متذکر شد : استفاده از توانمندی‌های مختلف بسیج درکار مشاوره‌ای و تصمیم‌سازی با حضور دانش آموزان برای کمک به تحقق جامعه اسلامی انتظاری است که در همه حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی باید اجرا شود.

مجمع دانش آموزی بسیج نقطه ی شروعی برای فعالیت در مجامع اقشار/حضور در عرصه خار چشم دشمنان است

وی ادامه داد: این مجمع و شورا ها نخبگان علمی فرهنگی را دور همه جمع کرده و اتاق فکری برای تصمیم سازی و نقطه ی شروعی برای فعالیت در مجامع همفکری اقشار است.

کریمی اول اضافه کرد : بسیج با فکر و اندیشه با کمک بهترین فرزندان این ملت به انقلاب اسلامی کمک می کند به مسیر نهایی ترسیم شده برسد.

وی دانش آموزان بسیجی را بسیار خوشفکر، با سواد، با تقوا، با ایمان و با اخلاص دانست و تاکید کرد :حضور آنان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی خار چشم دشمنان است.

این مقام استانی عزت بسیج را از خدا بر شمرد و اذعان داشت : دشمنان خارجی وداخلی همیشه درحال دشمنی،تخریب و حذف هستند اما نمی توانند عزتی که خدا به بسیجیان داده را بشکنند.

بسیج دانش آموزی اساس گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه

وی خطاب به دانش آموزان عضومجمع شورای همفکری استان گفت : با دیدی درست و منطقی به شناسایی نقاط قوت و ضعف و چالش های درون مدارس بپردازید و یک دید تازه به موضوعات داشته باشندد.

جانشین سپاه نینوای گلستان با تاکید بر نقش بسیج دانش آموزی در جنگ فرهنگی امروز بعنوان پایه و اساس گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تصریح کرد : وظیفه ی امروز دانش اموز همان رسالت نوجوان سال ۵۷ ودر زمان جنگ است یک روز و در جبهه های جنگ برای حفظ عزت می جنگید وهزاران شهید را نثار انقلاب می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستان بلاگ

سلامباتشکر.این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شدhttp://golestanblog.ir/%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%E2%80%8C%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%A2/

0
0
پاسخ
1393-09-23 15:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.